welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Thursday, March 31, 2011

Tahi Kering Yg Menjijikan

kenapa lah banjir kan Malaysia ni dgn pendatang yg lekeh dah haprak????

"WanteD"

untuk jamuan kawan kawan yg  datang bertamu di rumah,
sodap yg tidak terhingga

Tuesday, March 29, 2011

Ni dia BANGKAI BERNYAWA !!!!!!!!!!!!!!!!

di zaman dahulu kala si species ini lah yg menjahanam kan melaka
apa kah sekarang kita mahu lagi si jahanam ini lagi menjahanam kan malaysia???



mamak jahanam ni minum air apo?? air kencing SYAITANNNNNNNNN daaaaa



tuan tuan dan adik kakak,,,, ni akibat nya jika NAFSU SYAWAT terlampau HEBAT,,, gua juga yg susah

Perhatikan Betul Betul
 Tambi Jr, kote dia berulat,,, 

 Gua terpaksa membuek pembersihan , buang ulat ulat yg ada..


mau nya jgn lah cakap fuhhhhhhhh macam hampehhh

bila dah sembuh nanti dia akan jadi hero semula

morak of the story is jgn nak cucuk merata rata,, hahahah 
lu apo nak komen Isa

Monday, March 28, 2011

SAC II G/5776(Retired) ermmmm welldone bro,,,,,,,!!!!

Mat Zain bin Ibrahim,

SAC II G/5776(Retired),

Email:matzainibrahim@gmail.com

Kepada,

YDH Tan Sri Haji Ismail bin Haji Omar,IGP,

Ketua Polis Negara,

Polis Di-Raja Malaysia,

Bukit Aman,

50560 Kuala Lumpur.

Email:iho@rmp.gov.com

28hb.March 2010

YDH Tan Sri,

PENYIASATAN KES VIDEO LUCAH DAN KESUDAHANNYA :-

MAKLUMAT HUBUNGAN LAMPAU DIANTARA TIGA TAN SRI IAITU, GHANI PATAIL , MUSA HASSAN DAN RAHIM THAMBI CHIK.

Semoga Tan Sri tenang dan tabah menangani cabaran mendatang.

2. Saya percaya Tan Sri sedar video lucah mana yang saya maksudkan.Saya yakin sepenuhnya bahawa PDRM mampu menjalankan tanggung jawabnya menjalankan siasatan tersebut secara professional dan berkecuali dan tidak terpengaruh dengan tekanan mana-mana pihak sekalipun, lebih-lebih lagi dibawah pimpinan Tan Sri ketika ini.

2.1. Namun begitu kertas siasatan ini kelak akan diteliti dan diputuskan olih Gani Patail,Peguam Negara.Diperingkat inilah dijangka akan berlaku,putar belit,manipulasi,penipuan dan pemalsuan apabila sedar akan caramana Gani Patail dan Musa Hassan menangani penyiasatan kes-kes jenayah apabila melibatkan Anwar Ibrahim(Anwar) dan Rahim Thambi Chik (Rahim) dimasa lampau.

2.2. Tidak syak lagi isu video ini adalah satu lagi “pertembungan” diantara Anwar dan Rahim.Adalah dipercayai juga motif pendedahannya,tidak kira samada video tersebut adalah tulen atau direkacipta,adalah terbit daripada dendam lama Rahim terhadap Anwar atas isu peribadi atau politik diantara mereka berdua.

LAPORAN POLIS ANWAR YANG MEMBABITKAN RAHIM.

3. Diantara 9 July 1999 hingga 20 Ogos 1999,Anwar telah membuat sejumlah empat(4) laporan Polis, mendedahkan perbuatan rasuah pemimpin-pemimpin Politik dan Kerajaan.Dalam laporan-laporan berkenaan Anwar turut mendakwa dan menamakan mantan Perdana Menteri Tun Mahathir,Peguam Negara Allahyarham Mohtar Abdullah dan Gani Patail,ketika itu DPP Kanan,sebagai orang-orang yang telah menyalahgunakan kuasa dan menutup kes-kes rasuah tersebut.

3.1. Pertembungan lampau antara Rahim dan Anwar adalah apabila salah satu diantara laporan tersebut iaitu Tun H.S.Lee report 22517/99 bertarikh 20.8.1999 yang dibuat olih Anwar melibatkan Rahim.Dalam laporan ini Anwar juga mendakwa Tun Mahathir,Allahyarham Mohtar dan Gani Patail sebagai telah menyalahgunakan kuasa mereka melindungi perbuatan rasuah Rahim serta menutup siasatan dan tidak mengenakan sebarang pendakwaan terhadap beliau.

3.2. Bersekali dengan report tersebut, Anwar telah menyertakan satu set salinan laporan siasatan Badan Pencegah Rasuah(BPR)terhadap Rahim yang disahkan oleh Bahagian Pendakwaan,Jabatan Peguam Negara dan ditanda tangani oleh Gani Patail yang mengkelaskan dokumen tersebut sebagai RAHSIA.Dokumen-dokumen ini dikatakan diberi kepada Anwar oleh Peguam Negara dan/atau Gani Patail ketika Anwar masih Timbalan Perdana Menteri.

4. Untuk makluman Tan Sri,secara kebetulan, saya yang menangani keempat-empat laporan yang Anwar buat itu termasuk laporan melibatkan Rahim atas sifat saya sebagai Ketua Jabatan Sisasatan Jenayah(KJSJ) Kuala Lumpur ketika itu.Saya perhatikan juga amaun rasuah melibatkan Rahim adalah antara yang paling sedikit jika dibandingkan dengan laporan-laporan lain.Jumlah terlibat lebih kurang RM40 juta(Empat puloh juta Ringgit sahaja) atau angka yang lebih tepat ialah RM 39,782,772.60 sen. Amaun ini dikatakan diperolehi olih Rahim menerusi salahguna kuasa dan kegiatan rasuah setakat yang dapat dikesan menerusi siasatan terperinci BPR dan disahkan olih Gani Patail.

4.1. Sebagai rekod Tan Sri,amaun terbesar yang disebutkan dalam salah satu laporan Anwar itu, melibatkan seorang pemimpin yang dikatakan telah memperolehi harta berjumlah dalam lingkungan RM 370 juta.(tiga ratus tujoh puloh juta Ringgit) dalam bentuk RM 220 juta tunai dan RM150 juta dalam bentuk saham,menerusi jalan rasuah.

5. Wajar saya jelaskan disini bahawa terdapat perbezaan pendapat antara KJSJ Kuala Lumpur dengan Jabatan Peguam Negara mengenai cara pendekatan menangani laporan-laporan Anwar tersebut.Jabatan Peguam Negara menasihatkan supaya laporan-laporan tersebut diklasifikasikan di-bawah Akta Rahsia Rasmi 1972 sahaja.Manakala KJSJ berpendapat klasifikasi ini tidak sepadan dengan laporan dan keterangan yang pengadu kemukakan serta mencadangkan kesemua laporan berkenaan diklasifikasikan dibawah Seksyen 2(1)Emergency(Essential Powers)Ordinance 2,1970 berkaitan kesalahan salahguna kuasa. Cadangan bertulis KJSJ terdapat dalam fail rujukkan (PR)35/26 bertarikh 25.8.1999.Siasatan dibawah Seksyen ini dijangka akan membabitkan rakaman keterangan daripada Tun Mahathir,Allahyarham Mohtar dan Gani Patail sendiri serta lain-lain kenamaan.

5.1. Bagaimanapun pada 28.8.1999 saya telah menerima satu surat daripada Jabatan Peguam Negara Rujukan PRM(WP)5/99 SULIT(5) yang dialamatkan kepada saya persendirian,memaklumkan secara spesifik bahawa laporan yang Anwar buat melibatkan Rahim, akan disiasat oleh Musa Hassan setelah kononya Gani Patail membuat laporan terhadap Anwar pula kerana kesalahan di-bawah Akta Rahsia Rasmi.

5.1.2. Apa yang berlaku ialah, Gani Patail dengan kemudahan yang diberi oleh Musa Hassan telah menterbalikkan kedudukkan laporan Anwar yang melibatkan Rahim untuk menyebabkan Anwar pula disiasat dibawah Akta Rahsia Rasmi.Lebih mudah untuk saya menyatakan laporan melibatkan Rahim itu telah di”hijacked” oleh Musa Hassan daripada tangan KJSJ Kuala Lumpur.

5.1.3. Saya tidak pernah melihat laporan Polis yang kononya dibuat oleh Gani Patail itu ataupun kertas siasatan yang kononnya dibuat oleh Musa Hassan.Belum pernah juga berlaku Jabatan Peguam Negara pula yang memilih Pagawai Penyiasat yang mereka berkenan menyiasat sesuatu laporan polis.

5.2. Bagi mengelakkan sebarang keraguan berkaitan peristiwa diatas,saya sertakan buat pertama kalinya salinan surat Jabatan Peguam Negara bertarikh 28.8.1999 yang saya maksudkan.Walaupun ringkas, surat ini dengan jelas menunjukkan posisi Gani Patail,Musa Hassan dan saya berkaitan siasatan laporan Anwar yang melibatkan Rahim.

5.3. Secara kebetulan saya telah melaporkan perkara ini ketika Tan Sri masih Timbalan Ketua Polis Negara lagi, menerusi surat saya bertarikh 6.5.2010 dengan salinannya kepada YB Menteri Dalam Negeri.

6. Perbandingan yang boleh dibuat disini ialah apabila menangani siasatan terhadap Anwar, Gani Patail dan Musa Hassan sanggup melakukan apa sahaja antaranya memaksa pakar Kerajaan membuat beberapa laporan palsu, mengujudkan keterangan DNA palsu,menipu dan melakukan tindakan-tindakan melampaui batasan undang-undang dan lojik untuk mensabitkan kesalahan terhadap Anwar.

6.1. Sebaliknya apabila menangani siasatan berkaitan Rahim pula, Gani Patail dan Musa Hassan, sanggup melakukan apa sahaja antaranya, menterbalikkan fakta dan memutarbelitkan keterangan untuk membersihkan Rahim daripada sebarang salah laku jenayah sambil meletakkan kesalahan terhadap pengadunya pula.

6.2. Walaupun Musa Hassan telah bersara namun Gani Patail masih berkuasa sebagai Peguam Negara.Apabila siasatan mengenai video lucah ini sampai ketangan Jabatan Peguam Negara kelak,kita boleh menjangka pendirian Gani Patail, lebih-lebih lagi apabila mengambil kira isu video lucah ini juga adalah pertembungan antara Rahim dan Anwar.

6.3. Sekadar makluman Tan Sri juga,Dr.Abdul Rahman Yusof,Pakar Forensic HKL,yang telah digunakan oleh Gani Patail untuk menyediakan 3 laporan palsu dalam siasatan kes Mata-Lebam, adalah juga Pakar Forensic yang sama terlibat dalam membuat pemeriksaan fisikal Rahim, dalam kes seksual dengan gadis bawah umor berkaitan.Kebetulan juga saya pernah menjadi KJSJ Melaka sebelum Kuala Lumpur dan tidak munasabah jika saya tidak meneliti kertas siasatan kes Rahim itu, walaupun saya bukan Pegawai Penyiasatnya.Mungkin ini semua adalah “the long arm of coincidences” sahaja.

7. Mengenai kes rasuah terhadap Rahim pula,BPR dan Jabatan Peguam Negara mengesahkan dalam laporan mereka bahawa terdapat keterangan yang mencukupi untuk membuktikan kes “prima facie” terhadap beliau.Malahan Jabatan Peguam Negara telah menyediakan empat (4)pertuduhan kesemuanya. Iaitu;3(tiga) pertuduhan dibawah Emergency(Essential Powers)Ordinance No:22 of 1970 dan satu pertuduhan kerana membuat Statutory Declaration (SD) palsu dibawah Sek.199 yang boleh dihukum dibawah Seksyen 193 Kanun Keseksaan.

7.1. Bagaimanapun Rahim tidak dituduh langsung,setelah Peguam Negara “indemnify” segala kesalahan jenayahnya setelah Rahim dipercayai bersetuju untuk melepaskan jawatan dalam Kerajaan,Badan-Badan Berkanun dan Parti Politik.Ini adalah apa yang terdapat didalam laporan yang disediakan oleh Jabatan Peguam Negara sendiri.

7.2. Tidak ada sebutan mengenai cara pelupusan harta berjumlah hampir RM40 juta yang Rahim perolehi secara rasuah itu..Tiada maklumat mengenai persetujuan yang dicapai oleh Rahim dan Peguam Negara berkaitan harta yang diperolehi sedemikian itu dalam bentuk:RM 5,439,796.40 sen dalam kawalan peribadi Rahim sendiri,RM14,487,420.50 sen simpanan tunai dalam beberapa buah bank dan RM19,855,555.70 sen harta Syarikat-Syarikat.

7.3. Persoalan yang tidak kurang pentingnya ialah adakah Peguam Negara mempunyai kuasa untuk “indemnify” kesalahan jenayah mana-mana orang berdasarkan pertimbangan Politik?. Adakah Peguam Negara berhak melepaskan wang Rakyat RM 40 juta sebegitu mudah untuk Rahim menikmatinya tanpa sebarang tindakan.Adakah ini sesuatu yang adil kepada Rakyat sedangkan Peguam Negara yang telah mengesahkan bahawa Rahim memperolehi harta sedemikian banyak menerusi salahguna kuasa dan rasuah.Apa yang jelas dalam kes Rahim ini,,Peguam Negara juga telah menyalahgunakan kuasanya.

8. Saya ingin Tan Sri maklum,bahawa secara peribadi saya tidak mempunyai sebarang isu dengan Rahim.Malahan saya tidak pernah mengenali beliau,sekalipun untuk berjabat salam dengannya seumor hidup.Saya sendiri tidak sangka yang beliau akan muncul sebagai salah seorang dibelakang tayangan video lucah berkenaan.Keterangan-keterangan yang dikemukakan dalam laporan ini adalah berdasarkan pengalaman,pengetahuan peribadi serta dokumen-dokumen berkaitan, ketika saya menangani kes membabitkan beliau.

8.1. Isu yang sering saya bawa sehingga keperingkat YAB Perdana Menteri secara persendirian, ialah bekenaan dengan salahlaku jenayah Gani Patail dan Musa Hassan yang bukan sahaja telah menjejaskan maruah PDRM dan saya secara peribadi malahan mereka mengkucar-kacirkan Sistem Keadilan Jenayah kita.Saya tidak ralat mendedahkannya memandangkan saya telah menasihatkan mereka berdua tahun 1998 bahawa sebarang pemalsuan dan penganiayaan akan terbongkar suatu hari nanti.Salahlaku jenayah mereka bukan setakat dalam siasatan kes mata-lebam sahaja.Saya yakin Tan Sri dan Timbalan Ketua Polis Negara maklum akan pendirian saya berkaitan perkara ini.

9. Walaubagaimanapun isu video lucah ini sedang dalam siasatan dan masih terlalu awal untuk membuat kesimpulan mengenainya.Diharap maklumat yang saya sampaikan ini berfaedah untuk membantu Tan Sri memberikan pendengaran yang adil kepada semua pihak terlibat.Apapun saya berharap Tan Sri tidak akan merelakan PDRM diperlakukan sesuka hati Peguam Negara seperti yang berlaku selama beberapa tahun sebelum Tan Sri.

Selamat sejahtera dan selamat maju jaya.

Yang ikhlas,

Mat Zain Ibrahim

28 March 2011

Membusuk hingga ke Bandaraya Bekas bini gua,,,,,,,,,, hahahaha

JAKARTA: The Jakarta Post menyifatkan politik di Malaysia, kotor kerana melibatkan seks, media dan video konspirasi yang berterusan.

Kolum editorial akhbar terkenal Indonesia itu memuatkan pandangannya dengan menyentuh siri fitnah terbaru terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa terlibat dengan rakaman video lucah palsu baru-baru ini.

“Minggu lalu media tempatan melaporkan politik kotor terbaru Malaysia (kononnya) melibatkan Anwar Ibrahim dalam video lucah bersama pelacur di hotel.

“Timbul pertanyaan bagaimana ia boleh berlaku sedangkan Anwar berdepan kes sodomi di mahkamah,” kata editorial itu yang turut menyebut kerajaan mengawal media untuk diperalat bagi merosakkan imej Anwar, sekalipun terpaksa melanggar etika kewartawanan.

“Media Malaysia tidak melaporkan mengenai orang dalam video tetapi menyatakan lelaki itu mirip Anwar bagi menjatuhkan kredibiliti dan integritinya di mata masyarakat.

“Kebenaran dan pengesahan tidak dihirau apabila ia dijadikan alat propaganda,” kata tulisan, sinis.

Editorial akhbar itu turut menyelar tindakan individu yang terlibat dalam penyebaran video itu sebagai pengecut kerana menggunakan media.

“Sumber video tidak didedah, sikap mereka seperti pepatah Melayu ‘lempar batu sembunyi tangan’ kerana tiada sesiapa mahu bertanggungjawab atas penayangan video itu.

“Tetapi media arus perdana melaporkan berita itu daripada sudut pemerhatian mereka,” kata tulisan itu yang menganggap media seperti memberi tekanan kepada Anwar untuk membuat penafian sebagai satub bentuk gangguan sehingga pilihan raya umum akan datang.

“Media meletakkan tanggungjawab pada Anwar untuk menafikan perkara itu, sesuatu yang kemungkinan akan membuatnya sibuk selama beberapa bulan dan bertahun-tahun, sehingga pilihan raya umum akan datang.

“Kita pernah menyaksikan kes seumpama ini ketika Anwar dipenjara buat pertama kali tetapi dibebaskan pada 2004 selepas Mahkamah Agong membatalkan kes tersebut,” kata tulisan itu lagi.

(Sumber asal: The Jakarta Post)

amat amat malu kepada agama lain,,,,, kau lah pemimpin melayu bangsat!!!

Oleh Melissa Chi


KUALA LUMPUR, 28 Mac – Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao menggesa kerajaan mengambil tindakan tegas ke atas mereka yang bertanggungjawab terhadap pendedahan rakaman video seks minggu lalu, yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar telah pun menafikan dakwaan itu.

Presidennya Rev. Dr Thomas Philips berkata, perkembangan itu meletakkan negara pada peta kerana sebab-sebab yang berbeza.

Malah kata beliau, ia juga satu perkembangan menjijikkan dan tidak dapat percaya yang Malaysia dihiburkan dengan naratif grafik berhubung video seks 21 minit, didedahkan oleh tiga pihak yang menggunakan nama “Datuk T”.

“Matlamat mereka mengaibkan Ketua Pembangkang Parlimen yang dipilih menyinggung sensitiviti mereka yang (mementingkan) kesopanan, tidak kira kaum atau agama mereka anuti,” kata beliau.

Philips berkata sejak beberapa dekad lalu, rakyat Malaysia “dilayan” oleh siri skandal kewangan, sosial, dan politik, yang dilakukan oleh mereka yang sepatutnya memperlihatkan “kepimpinan melalui teladan.”

Kata beliau, imej Malaysia tercemar disebabkan pemimpin-pemimpin yang tidak bertanggungjawab, yang mengaku terlibat dalam tindakan memalukan seperti itu.

“(Oleh itu) kami meminta kerajaan mengambil tindakan tegas dan sewajarnya terhadap mereka di sebalik tabir skandal ini (video seks) dan mewujudkan era baru, yang diisi dengan (semangat) hormat-menghormati, bermaruah, percaya dan harapan bagi keseluruhan rakyat negara ini,” katanya.

Polis telah menahan Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah berhubung pendedahan video seks itu pada Khamis lalu.

Jumaat lalu, Perdana Menteri Datuk Seri Tun Razak menegaskan, Umno tidak terlibat dalam rakaman video seks yang yang didakwa melibatkan pemimpin kanan pembangkang.

“Soalnya sama ada rakaman itu benar atau tidak, sebab kalau benar maknanya ada satu perbuatan mungkar berlaku. Itu perkara utama yang perlu ditentukan,” katanya.

Najib yang juga Presiden Umno berkata apa yang penting adalah untuk menyiasat kesahihan dan ketulenan video itu kerana parti berpegang kepada prinsip kebenaran sama ada perbuatan itu benar-benar berlaku dan dirakamkan.

Minggu lalu, Setiausaha Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bukit Aman Datuk Ghazali Md Amin berkata, siasatan di tempat kejadian itu dijalankan bersama unit forensik PDRM selepas memperoleh maklumat.

“Dua individu telah ditahan semalam bagaimanapun dibebaskan dengan jaminan polis... kita turut memperoleh beberapa bahan bukti daripada mereka.

“Salah seorang daripada individu yang terbabit telah mendedahkan tempat di mana rakaman perlakuan seks itu berlaku,” katanya.

Bagaimana Melindungi Undi Anda Dari Dikesan? (How to protect your votes ...

Sunday, March 27, 2011

Indon ni tak sedar kan diri lah pulak hahhahahaha


Siapa blogger Umno yang ayahnya Indon, maknya Indon , dia pun lahir di Indonesia ?

Salam,
http://3.bp.blogspot.com/_WZM7np96n4E/Sa_609pawZI/AAAAAAAAAH0/qOITWIRuV98/s200/diam.jpg
Sayalah Dr...............?

Penulis baru dapat maklumat dari kawan yang dulu belajar di universiti tentang seorang blogger Umno yang semakin kuat fitnahnya terhadap pemimpin PR.

Dulu ramai yang boleh bersabar bila membaca tulisan blogger Umno ini, tapi fitnah terbaru ni dah semakin melampau tak ingat dosa pahala.

Kawan penulis bagi tahu blogger ini belajar sama universiti dengannya, belajar sampai ke Kelantan. Tapi sejak bekerja dan bergiat dengan Umno, tulisan dalam blog dia seolah-olah dialah Malaysian tulen.
Sebenarnya Lim Guan Eng yang dia hina hari-hari lebih Malaysian dari blogger Umno ni, sebabnya LGE ayahnya rakyat Malaysia, emaknya rakyat Malaysia, lahir pun di Malaysia. Berbanding blogger Umno ni yang ayahnya Indon, emaknya Indon, lahir pun di Indonesia.

Mungkin blogger Umno nak buktikan dia Malaysian tulen maka dia sanggup fitnah pemimpin PR supaya pemimpin Umno tak selidik asal usulnya. Lebih banyak kisah peribadi blogger Umno ni yang sudah diketahui tapi penulis cuma dedahkan sedikit sahaja.

Penulis harap blogger Umno ni sedarlah diri sedikit, walaupun dah dapat warganegara janganlah melebih-lebih sampai sanggup fitnah dan bohong. Siapa blogger Umno itu ya? rasanya blogger ini akan mengaku sendiri.

Wassalam

TULAHAN

Saturday, March 26, 2011

ada berani tangkap itu PM????

Kita boleh menangkap Perdana Menteri, tetapi ini memerlukan keberanian yang luar biasa untuk melakukannya," kata Yuen kepada akhbar The Sun selepas majlis pelancaran rancangan mini siri yang menceritakan kisah hidup beliau dalam "Suatu Ketika...Darah Di Bumi".

Monday, March 21, 2011

JAHAT jAHAT jAHAT N MEMANG jAHAT LU ,,

GUA REMBAT DARI BLOG ANAK JelEbu NI

Mohd Rashidi Hassan

SEJAK dari awal pertuduhan terhadap Dato' Seri Anwar Ibrahim yang didakwa meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan adalah konspirasi jahat Umno-Barisan Nasional semata-mata.

Umno-BN hanya mahu membunuh karektor peribadi Anwar, memalukan beliau dan menganiaya beliau dengan suatu pertuduhan yang jahat dan zalim.

Apabila kes liwat ke-2 berlaku, wujud tanggapan pihak-pihak tertentu yang menunjukkan keraguan terhadap bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

Mereka menerima kes liwat pada tahun 1998, tetapi ada antara mereka yang meragui Anwar selepas didakwa oleh Saiful yang menampilkan diri sebagai ikhlas, suci, dahi hitam dan bersumpah di Masjid Wilayah Persekutuan Jalan Duta.

Namun selepas perbicaraan berlangsung, semua konspirasi dan kedangkalan Umno-BN terbongkar, kejahatan Saiful mula terlondeh satu persatu.

Media talibarut Umno-BN menyembunyikan fakta sebenar. Menyembunyikan apa yang berlaku di mahkamah. Menutup segala ruang yang mendedahkan kejahatan pemimpin Umno dan hanya melaporkan laporan berat sebelah.

Anwar digambarkan sebagai pelaku seks songsang yang ganas. Didedah kononnya berlaku seks oral, penetrasi liwat melalui punggung dan sebagainya.

Anwar dan keluarga dimalukan dalam episod jahat yang memualkan, gara-gara kerakusan kuasa pemimpin Umno-BN.

Kejahatan mereka untuk menyembunyikan fakta akhir gagal ditutup dengan keterangan di mahkamah. Beberapa fakta besar yang dibongkar di mahkamah mendedahkan semua kedangkalan Umno-BN.

Pertama, menerusi keterangan pegawai penyiasat polis, Superitendan Jude Blacious Pereira jelas membuktikan pembabitan Perdana Menteri, Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor.

Najib dan Rosmah seringkali menafikan pembabitan mereka, kononnya pertuduhan liwat hanyalah antarta masalah bekas kakitangan dan majikan.

Kerajaan dan Umno-BN tidak ada kena mengena kata Najib. Okay, itu dakwaan Najib, jika mereka berdua tidak ada kena mengena, mengapa pihak polis mengambil keterangan dari keduanya?

Supt Jude cuba mengelak untuk menyebut nama Najib dan Rosmah, tetapi selepas ditekan peguam Karpal Singh, beliau memperakui menyoal siasat Rosmah dan Najib dalam kes liwat.

Hari ini rakyat mahu tahu mengapa Najib dan Rosmah menemui Saiful pada 24 Jun 2008, manakala kejadian liwat didakwa berlaku pada 26 Jun?

Kemudian Saiful membuat laporan polis dan pemeriksaan doktor pada 28 Jun 2008. Apa kaitan kedua mereka dalam kes ini dan apakah keduanya menjadi perancang utama untuk memerangkap Anwar?

Najib dan Rosmah harus disapina ke mahkamah untuk digrill peguam Karpal.

Fakta kedua lebih mengejutkan. Dibongkar di mahkamah, terdapat sepuluh sampel profail DNA (Deoxyribo Nucleic Acid) yang berbeza pada rektum Saiful.

Wujud persoalan, jika Saiful seorang pendakwa yang genuine, apakah penjelasan yang harus beliau berikan dengan penemuan banyak spesimen DNA yang berbeza dalam usus beliau?

Yang media talibarut Umno-BN hebohkan adalah mengenai penemuan DNA yang ditanda lelaki Y (male Y) yang hendak dipadankan dengan Anwar. Namun segala spesimen yang didakwa milik male Y, yang diperolehi dari tuala Good Morning dan berus gigi ditolak oleh mahkamah.

Apa pula jawapan Umno-BN terhadap wujudnya spesimen male (lelaki)lain yang ditanda X, Z dan sebagainya? Ia milik siapa? Persoalan yang ditanya hari ini adalah, apakah Saiful seorang yang bersih atau dia memang kaki b****t?

Masalah besar yang dihadapi Umno-BN dalam kes ini antaranya adalah, apabila Saiful mendakwa membuat pemeriksaan doktor pada 28 Jun, bermakna pada waktu itulah duburnya diperiksa dan spesimen DNA yang didakwa milik Anwar diambil. Iaitu pada 28 Jun.

Tetapi mengapa sampel DNA yang dikatakan milik Anwar, disimpan dalam almari (tidak di dalam peti sejuk), oleh Superitendan Polis, Jude Blacious Prereira, ditanda pada 26 Jun 2008? Bagaimana spesimen itu boleh wujud dua hari lebih awal?

Isu yang ketiga adalah isu proforma atau laporan doktor setebal 18 muka surat, yang didakwa di dalamnya terdapat laporan mengenai dakwaan liwat.

Sebelum proforma doktor ini dikemukakan di mahkamah, Saiful mendakwa beliau telah diliwat oleh Anwar, tetapi dalam proforma yang ditulis oleh doktor tercatat di dalamnya perkataan attempt sodomy (percubaan meliwat).

Jelas di sini, dakwaan Saiful bercanggah dengan laporan perubatan doktor.

Perkara lain yang menimbulkan keraguan kepada proforma tersebut adalah tiga tulisan tangan yang berbeza. Bermakna ada kemungkinan ada tiga doktor yang menulis laporan perubatan tersebut.

Namun peguam Karpal berjaya membongkar salahlaku pihak terbabit di mahkamah, apabila dua orang doktor mengakui tulisan tangan mereka (dalam laporan proforma) hanya meliputi dua atau tiga muka surat sahaja.

Maka sekali lagi dipersoalkan, siapakah yang mengisi berbelas-belas laporan proforma doktor yang ditulis secara tulisan tangan?

Apabila dipadankan tulisan tangan dan laporan di mahkamah, maka sekali lagi dikejutkan bahawa orang yang mengisi laporan proforma terbabit adalah Supt Jude.

Apa punya gila sistem negara kita? Mengapa polis boleh mengambil alih tugas doktor untuk menulis laporan perubatan?

Semua keterangan ini hanya menunjukkan bahawa usaha Umno-BN untuk memerangkap Anwar, diadakan secara tergesa-gesa dan kelam kabut.

Sebab itu mereka menekan hakim supaya menafikan access peguam Anwar kepada segala dokumen pertuduhan terhadap beliau. Butiran dan segala keterangan yang mendakwa Anwar disembunyikan.

Sekali lagi dipersoalkan, jika pertuduhan terhadap Anwar sahih pada Umno-BN, kenapa hendak takut berikan dokumen pertuduhan terhadap beliau? Anwar kena tuduh, beliau berhak mengetahui butiran pertuduhan. Hanya 'pondan Siam' sahaja yang 'baling batu sembunyi tangan'.

Banyak lagi aspek-aspek teknikal yang boleh dipertikaikan. Semuanya merumuskan bahawa hujah pihak Umno-BN untuk mendakwa Anwar sebagai seorang peliwat sudah tumpul dan dimatikan.

Sebaliknya, yang terbongkar hanyalah konspirasi jahat Umno-BN untuk menganiaya Anwar. Sekali lagi rakyat akan menyaksikan Anwar dizalimi oleh Umno-BN dan PM Najib nampaknya seolah-olah mahu mengikuti jejak Dr Mahathir Mohamad.

Hakikatnya tuduhan terhadap Anwar hanyalah palsu. Tidak ada kes. Ia harus ditarik balik dan dibakul sampahkan.

Apa yang dilakukan Umno-BN terhadap Anwar hanyalah menambah kebencian rakyat dan keinginan rakyat meluap-luap untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan Najib seberapa segera./Harakahdaily

Lunyai lah Libya

CIA n MOSSAD berjaya memperbodoh kan rakyat Libya,,, sekarang Libya akan di jajah semula atas dasar demokrasi,,,,Franzia dapat memebalas dendam,,,, begitu juga USA

Sunday, March 20, 2011

WTF

USA gonna kill civillian in Libya....

Wednesday, March 16, 2011

KOBE di JAPAN

N3 ini sengaja gua beri tajuk KOBE di JAPAN,,,,gua ketawa besar ,, dalam keadaan yg haru biru di Japan,, maka ada juga PARADE KOTE ,,,, adakah di sebab kan perarakan seperti ini yg mendatang kan kemarahan alam kepada Japan,,,, lu pikir lah sendiri,,,  gua saja pilih photo ini untuk di papar kan di dalam n32 gua yg ini, persepsi lu org terhadap gua , gua tak mahu amik perduli,,, hahahhahahahahah yg penting ni blog gua ,,,, kalau tak caya tanya ISA hahahhahaha


Nak lihat lebih lagi sila lah rajin kan jari untuk klik disiniHAHAHAHHAHAHA

Friday, March 11, 2011

Makan Makan bersama Tn Guru Hj Abd Hadi Awang 29 Mac 2011 Seremban


MAJLIS JAMUAN MAKAN MALAM
Tarikh : 29 Mac 2011 (SELASA)
Masa : 8 Malam
Tempat : Dataran Muhibbah, Kg Ismail, Ampangan, Seremban

Bersama :
YB Dato Seri Hj Abdul Hadi Awang
Dato Mustafa Ali
Zulkefly Mohamad Hj Omar

Kupon RM30/seorang , RM300/meja

Untuk tempahan kupon dan pertanyaan sila hubungi :
Shamsul 019-6532973
Tn Hj Mohamad Noor 019-2556206

Anjuran : Badan Perhubungan PAS N.Sembilan

Penipuan Bio Aura - Hai-O Dibongkar

Big fat mamma giving birth

Thursday, March 10, 2011

CERAMAH yg HEBAT...............

CERAMAH UMUM
Tarikh : 12 Mac 2011, SABTU
Masa : 9 malam
Tempat : Pusat Khidmat DUN Paroi, Taman Tasik Jaya, Senawang
Penceramah
...Ustaz Rozali Muhammad, bekas ADUN Permaisuri, Terengganu
Ustaz Khairil Anwar Mohd Wafa, Ketua Pemuda PAS N9
Cikgu Mala
at 10.3.11

Borang Dana Pilihanraya PAS Rembau



Tabung Dana Pilihanraya PAS Rembau telah dilancarkan semasa Majlis Makan Malam PAS Rembau yang telah diadakan pada 9 Mac 2011 di Seremban. Antara tetamu yang hadir pada majlis tersebut ialah Dato Dr Haron Din, YB Dr Mujahid Yusof Rawa, Zulkefly Mohamad Omar, Yau Con Seng, Chegubard serta YB Hj Taufek yang merupakan Yang Dipertua PAS Rembau.

Kepada mereka yang ingin menyumbang untuk Dana Pilihanraya PAS Rembau bolehlah dimasukkan ke akaun berikut :

Nama akaun : PAS Kawasan Rembau
Bank : Bank Islam (Cawangan Seremban) No akaun : 05-012-01-007334-7
atau BSN, No Akaun 0511229878928137
SMS atau hubungi Bendahari PAS Rembau Sdr Hamizi 012-2832458 hamizi_ahmad@yahoo.com selepas transaksi.

Kepada mereka yang ingin memberi komitmen untuk menyumbang pada masa yang terdekat atau akan datang sila isi Borang Sumbangan di atas atau sila isi butiran di bawah dan e-melkan ke hamizi_ahmad@yahoo.com atau poskan ke :

Hamizi bin Ahmad
Pusat Khidmat Masyarakat Paroi
No 22 , Jalan Bunga Raya 27
Taman Tasik Jaya
70400 Seremban , N.Sembilan

Nama :
Alamat :
Tel :
E-mel :
Komitmen sumbangan : RM
Tarikh dijangka akan memberi sumbangan :

Welcome To Kg SOLOMAK Ghombau

Hj Md Sabu lancar jentera Rembau 20 Mac 2011


CERAMAH PERDANA
Serta Pelancaran Jentera Pilihanraya Rembau

Bersama :
Tuan Hj Mohd Sabu
Dato Fauzi Abd Rahman
YB Taufek
che'GuBard
Cikgu Mala

TARIKH : 20 Mac 2011 (AHAD)
MASA : 9 malam
TEMPAT : Kg Selemak, REMBAU

Woiiiiiiiiii puckymark

TT say,,,,,

woit… INI CAKAP CAKAP BANGANG…. kah kah kah.. KALAU NAK JAGA KESELAMATAN NEGARA KENAPA LANTIK APCO JADI PENASEHAT KERAJAAN…. kah kah kah…APCO INI AJEN ZIONIS…. kah kah kah.. TAK PERTAHAN KAN NEGARA KENAPA JUAL TANAH KTM DI SINGAPURA… kah kah kah…AMERIKA ADA SECEBIS TANAH DI CUBA… TAK JUAL PUN PADA CASTRO…. kah kah kah...KENAPA TAK BUAT KEM TENTERA DI TANAH MELAYU DI SINGAPURA... kah kah kah...MACAM AMERIKA BUAT KEM TENTERA DI GUANTANAMO BAY DI CUBA... kah kah kah…KALAU NAK PERTAHAN KAN NEGARA…KENAPA REMBAT LAPANGAN TERBANG TUDM DI SUNGAI BESI…. kah kah kah.. BUKAN KAH INI LAPANGAN TERBANG UNTUK POLIS DAN TENTERA…. kah kah kah.. BUKAN KAH POLIS DAN TENTERA MENJAGA KESELAMATAN NEGARA?.... kah kah kah..KENAPA BERI TANAH INI PADA CUKONG TAIK TERJULUT JULUR…kah kah kah..BANYAK PEGAWAI TUDM BENGANG DAN MARAH…. kah kah kah..INI KERJA SIAPA?... kah kah kah..KENAPA TAK TIMBULKAN ISU INI?...kah kah kah...ISU GADAIKAN TANAH STRATEJIK UNTUK CUKONG?... kah kah kah - TT

Wednesday, March 9, 2011

Dasar Keparat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Gua maleh nak ulas,,,,, jika lu semua ada otak danpandai membaca sila lah klik ke LINK ini

Umno Taman Rasa Sayang Seremban





Ingkar perintah Agong: KEADILAN Rembau lapor polis
9 Mac 2011

SEREMBAN: KEADILAN Rembau dan PAS Paroi hari ini membuat laporan polis
menggesa siasatan berkenaan kertas mesyuarat tahunan Umno Cawangan Taman Rasa Sayang, Bahagian Rembau kerana didakwa mengandungi isu perkauman dan fitnah.

Ini juga berikutan ahli Umno di cawangan berkenaan tidak menghormati dan
mengingkari titah Yang Dipertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin yangmahu rakyat negara ini tidak membangkitkan isu sensitif menyentuh
perkauman.

“Antara yang jelas ditimbulkan mereka adalah isu agama dan perkauman.
Ini cukup membuktikan mereka ingkar dengan titah Tuanku Mizan supaya
menjauhi amalan ini,” kata Setiausaha Cabang KEADILAN Rembau, Nor Azizi
A Aziz sambil menunjukkan bukti beberapa gambar di dalam kertas
mesyuarat itu yang didakwa boleh mencetuskan perbalahan kaum.

Kertas mesyuarat tahunan 2011 tersebut mengandungi lapan halaman yang
keseluruhannya menerbitkan perihal sentiviti kaum.

Antara tulisan pada salah satu gambar yang terpampang wajah Penasihat
DAP, Lim Kit Siang berbunyi, “Kita hapuskan hak Melayu, kita tolak
Islam, mari bersama kami, PAS, PKR dan DAP!!”.

Nor Azizi yang mewakili ketuanya, Badrul Hisham Shaharin berkata,
perkara itu dipandang serius kerana melibatkan penyuburan budaya politik
kotor di kalangan penyokong parti.

“Oleh itu, kami menuntut polis menyiasat supaya tindakan membudayakan
fitnah dan adu domba seperti ini dielakkan untuk kepentingan politik
pihak tertentu bertujuan melihat perpecahan antara kaum di negara kita,”
katanya di hadapan Ibu Pejabat Polis Daerah Seremban pada sidang media
selepas laporan itu dibuat.

“Apa yang kita mahukan adalah politik matang kerana kerajaan Pakatan
Rakyat (PR) menganjurkan pengetahuan politik dengan penghujahan untuk
membawa rakyat kepada pemilihan parti yang layak disokong.

“Tapi (apa) yang dilakukan Umno itu tidak menggambarkan sikap
profesional mereka menghadapi parti pembangkang, sebaliknya menghentam
perkara yang mengingkari titah Agong,” kata Nor Azizi.

Sementara itu, PAS yang diwakili Ahli Dewan Undangan Negeri Paroi,
Mohamad Taufek Ab Ghani turut menyelar tindakan Umno dan menggesa supaya penyiasatan segera dilakukan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap Umno Taman Rasa Sayang itu.

“Jika usaha-usaha jahat ini tidak dihentikan, ia akan membawa kepada
permusuhan dan kebencian antara kaum yang akhirnya menggugat kestabilan
dan keamanan negara.

“Pelbagai tuduhan palsu dan fitnah dilemparkan kepada pemimpin PR untuk
menimbulkan kebencian rakyat,” kata Taufek.

http://www.keadilandaily.com/ingkar-perintah-agong-keadilan-rembau-lapor-polis-2/

PAKATAN LEADERS MALIGNED IN UMNO DOCUMENT
Zefry Dahalan March 9, 2011

PKR lodges police report against Taman Rasa Sayang Umno branch in Senawang for seditious statements and pictures fanning racial tensions

SEREMBAN: The Taman Rasa Sayang Umno branch in Senawang under the Rembau division earned the ire of Pakatan Rakyat for instigating tensions between the Malays and Chinese.

Rembau PKR secretary, Norazizi Abdul Aziz, said an eight-page document appended to the minutes the Umno’s division annual meeting contains seditious statements and pictures maligning Pakatan leaders.

“The contents of the document, dated March 5, is seditious and designed to instigate racial tensions among the Malays and the Chinese in Pakatan,” said Norazizi after lodging a police report at the

district police headquarters here.

Titled “Pendedahan Untuk Kesedaran” it has a picture of DAP advisor Lim Kit Siang under a sub-heading heading which reads: “DAP Anti Islam” and the words “Ketuanan Rakyat” (proposed by Pakatan Rakyat) was changed to “Ketuanan Cina”.

Another picture shows Kit Siang delivering a speech and the caption reads: “Kita hapuskan hak Melayu, kita tolak Islam! Mari bersama kami, PAS, PKR dan DAP”

PKR’s de facto leader Anwar Ibrahim is portrayed as a No 1 liar and branded as a traitor of the Malays, Muslims and the nation.

Disrespecting the King

Kelantan Menteri Besar and PAS spiritual leader Nik Aziz was not spared either.

A caricature depicts Taiping MP and former Perak exco member Nga Kor Ming as an imam leading a prayer session with Nik Aziz and Anwar behind Kor Ming.

The prayer rug used by Muslims called “sejadah” has the DAP logo on it. Nik Aziz and Anwar are caricatured on prayer rugs with their respective party logos.

Rembau PAS chief, Mohd Taufek Abdul Ghani, slammed Umno for showing disrespect to King’s speech at the opening of the new parliament session Monday, where he said narrow racial sentiments must be nipped in the bud before they festered in the community.

Mohd Taufek urged Umno not to resort to cheap and dangerous tactics to divide the races.

The Umno meeting was officiated by Negeri Sembilan Menteri Besar who is also the Rembau Umno chief.

http://www.freemalaysiatoday.com/2011/03/09/pakatan-leaders-maligned-in-umno-document/

Friday, March 4, 2011

IKLAN

mulai malam ni ,,, semua iklan dalan blog gua akan di hilang kan,, gua bukan kaya raya ,, gua hanya manuysia biasa yg hiduk dalam keadaan serba kekurangan,,,,,,,,,,,,,,, selamat membaca dgn laju nya,,,,,,,,,

Thursday, March 3, 2011

Kau Bukan Nya Tuhan ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Let’s get one thing straight. The Agong or any of the Malay Rulers may have a special position under the Constitution but they are not God.
For God-fearing Malaysians, only the Almighty is infallible. With that concept set out (for the benefit of Utusan Malaysia and its English cousin, The Star) I would like to address the current debate on whether Teoh Beng Hock’s family have disrespected the Agong by not being party to the Royal Commission of Inquiry.

Sumber TMI

Memang lah lu menjadi kuda tunggangan CUKONG,,,,,,,,,,,,,,

Abdul Aziz Mustafa :-


KUALA LUMPUR, 2 Mac: Terbongkarnya kisah Perdana Menteri dan jemaah menteri ditipu mengukuhkan lagi bukti bahawa Umno hakikatnya adalah boneka dan kuda tunggangan MCA, kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.
"Para pemimpin MCA yang menipu, cerdik. Para pemimpin Umno yang kena tipu, sememang nya bodoh.

Hanjing lah lu................................

 
 
EC deputy chairman Datuk Wan Ahmad Wan Omar ada hanjing Peminpin BaNggang,,,,,,, tidak dapat di nafi kan lagi keterlibatan Hanjing ini dalam memberi kelebihan kepada BaNggang... boleh ke bini askar , bini Navy dan bini mat kampau menjadi pengundi pos???? yg bijak pandai tolong lah jawap...........

Wednesday, March 2, 2011

blogger2 UMNO tunggu lah ......

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo, ParpuKari, Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu. Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!



ini doa TULANG BESI di DOPAN KAABAH,,,,,,,,,,,,, aminnnnnnnnnnnnn

Tuesday, March 1, 2011

Lu gua Senarai Hitam kan......... HITAM,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Bagaimana JPJ boleh menhalang pembaharuan cukai jalan?

1) Seksyen 17(1)(d) Akta Pengangkutan Jalan 1987 (Pindaan) 2010

JPJ berkuasa menghalang seseorang melakukan apa-apa transaksi termasuk perbaharui cukai jalan tetapi setelah JPJ BERPUASHATI bahawa seseorang ada perkara yang belum selesai dengan JPJ dan Polis.

Bagaimana JPJ hendak BERPUASHATI?

2) Seksyen 17(2) Akta Pengangkutan Jalan 1987 (Pindaan) 2010

JPJ hendaklah memberikan peluang kepada seseorang membuat representasi. Ini bermaksud JPJ hendaklah menjalankan siasatan adakah seseorang itu ada perkara yang belum selesai. Maka semua pihak perlu hadir iaitu pemilik kenderaan, JPJ dan Polis yang mengeluarkan saman. Perlu disiasat adakah saman yang dikatakan ada kepada seseorang itu betul atau tidak. Sudah dibuktikan di mahakamh atau tidak. Jika tidak maka JPJ tidak boleh menyenarai hitam. Inilah maksud BERPUASHATI

3) Seksyen 17(5) Akta Pengangkutan Jalan 1987 (Pindaan) 2010

Jika dihalang daripada perbaharui cukai jalan maka Pengarah JPJ hendaklah maklumkan kepada Ketua Pengarah pengangkutan, di mana Ketua Pengarah hendaklah maklumkan secara bertulis dalam tempoh 14 hari kepada pemilik kenderaan tentang alasan halangan dibuat ke atas pemilik. Adakah notis ini pernah dikeluarkan kepada pemilik?

Jika anda dihalang daripada perbaharui cukai jalan tanpa alasan yang sah anda boleh:

a) Minta alasan bertulis daripada JPJ kenapa anda dihalang.

b) Minta JPJ perbaharui cukai jalan dengan segera jika alasan bertulis itu tidak munasabah dan tidak betul.

c) Jika JPJ enggan mematuhi permintaan anda, anda boleh menyaman/menuntut di Mahkamah untuk gantirugi kehilangan penggunaan kenderaan anda dan kesusahan anda kerana tidak boleh menggunakan kenderaan.

Zulhazmi Shariff ialah Penasihat Undang-Undang Kempen Anti Saman Ekor (KASE)