welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Sunday, September 19, 2010

Apa dah Jadi ni,,,,???hina menghina caci mencaci sesama sendiri,,, !!!!

So Hai Mee..
Menyalahgunakan kuasa, bersama2 Yb Haniza Talha, dan kuncu2 yg lain..
Telah mengugut bnyk tempat judi dan merampas duit mereka, dgn mngatakan bahawa duit itu akn disedekahkn untuk surau dan masjid..
Seorang yg LUPA DARATAN, tidak sedar diri..
Sebelum TERLAMBAT, marilah kite KENAL siapa BLACK BROTHER ini, sbelum kite bertekad untuk UNDI ini orang..
"Katakan TAK NAK pada So Hai Mee"

    • Zalina Jaafar oh..paham..Maisarah la tu...dah lama tau ceritanya..
      Friday at 16:12 · ·
    • Maisarah Ismail takde kutuk sesape pun..ader orang yang terasa
      tetiba kata family aku pulak nak jatuhkan dia..
      tak layak pun..famili aku bukan pandang orang macam ni..
      Friday at 16:13 · ·
    • Maisarah Ismail huhuhuhu..bertambah sengal dan bangang...
      Friday at 16:13 · ·
    • Zalina Jaafar Takpa la Maisarah..kau tu budak lagi tak tau apa-apa. Masa perkara ni berlaku kau masih sekolah lagi...nelajarlah dulu
      Friday at 16:14 · ·
    • Maisarah Ismail nelajar tu apa?nampak sangat kebodohan anda terserlah..
      tak tahu konon..
      kau ingat setakat jadi su kat bilik gerakan masa PRU kau dah paling hebat la..
      kau tahu semuanya laa?
      Hakkktuihh..1000X
      Friday at 16:17 · ·
    • Fendi Malik budaya nak bawak court ble kene serang ni budaya umno..cik zalina blajar tektik ni dr Umno ke=)
      Friday at 16:18 · ·
    • Zalina Jaafar amboi...mulut....masa kat bilik gerakan aku jadi penolong su je...tak ingat pukak jadi su..
      Friday at 16:19 · ·
    • Maisarah Ismail pukak tu apa?
      Fendi..rasernyer kita bercakap dengan orang buta huruf la...
      Dah la tak nak layan...
      tak sesuai...
      Friday at 16:21 · ·
    • Zalina Jaafar tak pernah jadi orang UMNO pun..saya free thinker....tapi kalau tuduhan berunsur fitnah bole didakwa.....kan
      Friday at 16:22 · ·
    • Maisarah Ismail Pergi lah dakwa..tak payah banyak cerita..berapa peguam nak?
      hihihihihihi
      Friday at 16:23 · ·
    • Fendi Malik free thinker ni org takde agama=)..betul ke takda agama?
      Friday at 16:23 · ·
    • Zalina Jaafar nampak sangat kebudakan-nya.....
      Friday at 16:24 · ·
    • Maisarah Ismail Fendi..jom bincang manifesto AMK pusat(cabaran lagi hebat)
      buat apa nak layan orang yang tak tentu hala
      Friday at 16:25 · ·
    • Maisarah Ismail kalau kau tanya dia ada diploma dalam apa-apa bidang dia takde nak berbanding kau yang ada ijazah...So perlu lagi ke layan orang macam ni?
      Friday at 16:26 · ·
    • Zalina Jaafar hehehe....pergi bincang cepat sebelum AMK diambil alih ....
      Friday at 16:26 · ·
    • Fendi Malik mengaku tua tapi istilah pun tak kuasai=)..susah macam ni kak..kita parti nak pimpin negara..kalau simple words pun sukar nak faham..bagi kenyataan nnt org tak dapat nak tangkap maksud dia..reading makes a man..banyakan membaca ye..
      Friday at 16:27 · ·
    • Maisarah Ismail OOOOOOPPPPsss...SORRY kita bicang pasal AMK di peringkat pusat
      bukan di peringkat cabang...
      Kesian tol Pompuan ni..
      Ohhh lupa pulak..buta huruf yew...KESIAN..
      Friday at 16:28 · ·
    • Zalina Jaafar Saya takda la....sijil nikah ada la...tapi husband saya ada 2 master..dari England dan Australia
      Friday at 16:29 · ·
    • Maisarah Ismail setakat second wife...hurm...takdew class..
      anak pun takde yang nak dibaggakan sangat tu..
      husband u tak nak anak kot ngan u...
      Well mana tahu..
      huhuhuhu
      Friday at 16:30 · ·
    • Zalina Jaafar second wife ok la....bini muda...sayang pun lebih sikit...
      Friday at 16:32 · ·
    • Maisarah Ismail Harta esok dapat kat anak isteri pertama(itupun kalau ada harta)
      U apa dapat?
      Melopong gigit jari...hahahaha
      Friday at 16:33 · ·
    • Zalina Jaafar Lena paham la ....share sama rata la...jangan tamak
      Friday at 16:35 · ·
    • Maisarah Ismail Kelakar la u ni...
      OK la bye sebab saya ada Meeting dengan Pn. Mariam Jaafar
      Ketu wanita cabang PJS ada isu yang lebih besar..
      semoga anda lebih bahagia dari selalu Pn.zalina
      Friday at 16:37 · ·
    • Zalina Jaafar Salam...moga berjaya..
      Friday at 16:47 · ·
    • Mahharul Ismail
      maisarah yg kau pegi layan manusia tk bermaruah mcm ni apehal la.jatuh la standard keluarga kita. woi zalina aku tak pernah kacau kau tp nampak gayanya kau dh mula nak main api babitkan aku ya.ok klu mcm tu maknanya kau sanggup la klu aku l...ondehkan maruah kau kan? kau nak aku cerita kat semua org ke pasal diri kau yg sebenarnya? masih mengaku ada suami sedangkan kau tu dah diceraikan pasal tu kau kerja dgn selvarajan.gila talak betul la kau ni.ni baru skit jer klu sape-sape nak tau sape perempuan yg bernama zalina jaafar ni,aku tnggu dia cabar aku utk londehkan aib dia.nak tau taraf dia ni??? tunggu....See more
      Friday at 17:15 · ·
    • Norsyam Ismail waw..!! cm best je kisah idup die n...ok2 aku pon nak tau gak....same2 tnggu...
      Friday at 17:18 · · 1 personDato Rohana Hassan likes this. ·
    • Wan Al-Ibtihaj Wan Azani perdebatan yg hebat...
      Friday at 19:36 · · 1 personLoading... ·
    • Zalina Jaafar la...bila masa lak saya kacau....ni kan facebook...
      Friday at 20:57 · ·
    • Zalina Jaafar Maharul...kau londehkanlah sebanyak mana kau nak..biar sampai puas hati kau....Allah tu maha kuasa
      Friday at 20:59 · ·
    • Mahharul Ismail
      Baru nak ingat Allah? apa kau takut org tau sape kau sebenarnya? knapa sblm buat tak ingat Allah? kau sedar tak aku pungut kau bg kerja masa election 2008? Dah la rampas laki org bersekedudukan tanpa nikah plk tu, masa tu kau tak inagt tuha...n ke??? menjatuhkan martabat org perempuan la kau ni? lain kali klu tak nak dpt malu jngn jolok sarang tebuan. kau cabar la aku buka cerita kau yg mcm pelacur tu. kau ingat kau fitnah aku minta duit dgn haniza tu aku tak tau? dasar perempuan murahan skarang ape jadi? kenapa kau dibuang kerja kat pejabat adun tu? kau nak sangat kan aku londehkan kisah kau? ni baru sikit kau tunggu la nanti.See more
      Yesterday at 03:51 · ·
    • Zalina Jaafar
      emmm ..kau pungut aku bagi kerja???? Ini cerita baru...setahu aku si Mariam tu yang beriya-iya minta tolong aku...takda setiausaha katanya.
      Aku memamg tak involve dalam politik....aku kata ok je la...aku lahir sebagai Islam...aku tak pula ra...mpas laki orang, kuota lelaki kan ke 4 dan mampu...kalau aku bersekedudukan kenapa tak tangkap je....atau report pejabat ugama. Kenapa benda ni timbul lepas bergaduh.....kau cakap je dengan si Polan tu ..jangan dok sebuk nak burukan orang nanti Tuhan balas kat diri sendiri atau keluarga sendiri...See more
      Yesterday at 08:34 · ·
    • Umnodokpakka Gawa Peringatan untuk mereka yang ingin jadi pemimpin. http://www.facebook.com/umnodokpakkagawa#!/photo.php?pid=172637&fbid=126912680694897&id=100001284981543
      Yesterday at 09:45 · ·
    • Dato Rohana Hassan wah perdebatan yang sangat dasyat ..norsham dan ikhwan same2 la kita tggu yer ..
      Yesterday at 09:52 · ·
    • Zalina Jaafar pendebat-pendebatmya kalangan croni sendiri...emmmm pikir-pikir la
      Yesterday at 10:14 · ·
    • Umnodokpakka Gawa Jangan ada perpecahan dahlaaa. Nanti kata kat UMNoAPCO diri sendiri pun sama juga. Harap2 dapat bertanding secara sihat. Yang masuk bertanding tu masing2 tanya diri sendiri, kenapa nak jawatan tu, mampukah pikul tanggungjawab? Semua akan dicatat oleh malaikat dan ditayangkan balik kat Padang Mahsyar kelak. Ini bukan perkara main-main tau.
      Yesterday at 10:20 · ·
    • Zalina Jaafar
      Oh ya ka ..aku kena buang ..laaa baru la ni aku tau. Emmm penat la aku buat surat letak jawatan bagi notis sebulan......emmm aku bercerai ke??
      Ohhhhh kau la yang suruh laki aku ceraikan aku ya...alhamdulillah. Nasib baik la ada Mr Selvaraja ...yang prihatin ambik I kerja ya.....dia memang layak jadi pemimpin sebab tolong org-org yang teraniaya....See more
      Yesterday at 10:57 · ·
    • Norsyam Ismail alaa..zalina aku rasa kau kene dapatkan rawatan sakit jiwa.. dah kene cerai mengaku isteri org lg.. bukan aku x tahu kau dah berapa kali cuba nak bunuh diri. itu x husband kau yg pr0vide pil tidor kat kau kan?effect nya kepala h0tak kau pun x berapa nak betol. sebelum keadaan kesihatan kau lbih serius lbh baik kau dptkan rawatan segera
      Yesterday at 13:29 · ·
    • Zalina Jaafar oh terima kasih sangat la norsyam....ada juga yang prihatin...emmm mgkin esok aku gi check yea...rajin juga kamu siasat hal orang ya...dengar cakap orng je kot.....hari isnin nanti aku buat check-up dengan laki aku ya.....sekarang dah jadi bini no satu....alhamdullilah.
      Yesterday at 17:01 · ·
    • Mahharul Ismail Hello JAIS tlong chek ni org ada nikah betul ka takde sbb dia memang selalu kahwin dgn ramai lelaki tanpa nikah...Dah la perampas laki org, bersekedudukan plk tu pass tu nak bunuh diri sbb laki nak ceraikan...hahahah lawak betul cerita perempuan murahan ni...pass tu ckp dh ada suami plk aku pun tak tau berapa bnyk la suami dia ni...tp apa nak heran kan.....hahahahah
      Yesterday at 18:42 · ·
    • Zalina Jaafar ok la jugak tu ramai suami...bukan senang nak dapat ramai suami...tapi tu la suami aku sorang tu la.......hehehe
      Yesterday at 21:13 · ·
    • Zalina Jaafar Emmmm...Baru aku perasan....Maisarah Ismail, Norsyam Ismail, Maharul Ismail, Wan al-Intihaj...wah satu family ya...kat ruang ni...???? Tukang karut-nya sapa ya.........
      Yesterday at 21:26 · ·
    • Norsyam Ismail a'ah ktorang sume adk bradik....wan al-ikwan and wan al-ibtihaj tu anak buah ktorang....so????ade problem k???
      rmai suami????
      ee.....mcm prostitude....
      Yesterday at 22:15 · ·
    • Norsyam Ismail ktorang adk bradik mmg protect klu adik bradik sndri kene hntam... how about u???? dgn adik bradik sndri????
      Yesterday at 22:31 · ·
    • Wan Al-Ibtihaj Wan Azani a je nme aku pun slh...
      ni blh dtgkan marah...
      22 hours ago · ·
    • Norsyam Ismail marah jea..haha die mmg bt huruf k0t..
      21 hours ago · ·
    • Muhammad Saufi So-Park ni dia tkang karut yg di cari2....hahaha bkn tkang karul je tp mcm2 bley...huhu
      19 hours ago · ·
    • Wan Al-Ikhwan Wan Azani
      ‎...
      X salah kalau dlm fb de kroni..
      Alaah, stakat dlm fb je..
      Kalau dlm parti skalipun, x salah juge, kalau smue nye bleh wt kerja..
      Lainlah, mcm UMNO, mngUTAMAkn kroni, mksudnye, brkongsi kemewahan dan SONGLAP duit rakyat bersama2..
      ...Tp, dlm part kite, kite wt la sesuatu kerja 2 dgn ikhlas, dan sbaiknya..
      Bkn untuk mngAMPU atau POW tmpat judi, sperti yg dilakukn org dlm gmbar di atas..
      Org mcm 2 ke kite nk wt jd pemimpin..??
      Akhlak yg x MULIA, memang x layak, LANGSUNG..
      See more
      16 hours ago · ·
    • Mohd Nazrul Bin Bakri hahahaha.....
      boikot same ini orang.....
      16 hours ago · ·
    • Meir Pee J Salam Kepada Bakal Pimpinan Baru Keadilan cabang PJS....Bertanding Lah dengan sihat......Pikir2kan dan renung2kan siapakah bakal Pimpinan Yang lebih layak menerajui Cabang PJS...Sedangkan kita sudah tau kelayakkan itu ada pada siapa....jangan la kita bertelagah diantara kita kerana MUSUH UTAMA KITA ADALAH UMNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!MISI & VISI kita adalah PUTRAJAYA...
      13 hours ago · · 1 personLoading... ·
    • Meir Pee J Maaf saya tumpang menyelit tp saya nak bagi tau bila perkara sebegini berlaku orang yang akan gelakkan dan tertawakan kita adalah UMNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Please Say Or Write Something, Thank You !