welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Saturday, November 24, 2012

BERDOA UNTUK KEHANCURAN MUSUH ISLAM (KAUM KAFIR + MUNAFIK + ZALIM + FASIK) ADALAH SELARI DENGAN AL QUR’AN.

“Respirar y Disfrutar De La Vida Que Es Muy Corta”
 "Politicians are like diapers. They both need changing regularly and for the same reason" 

Mohd Azli Alias Asalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

BERHIJRAH DAN BERJIHAD YANG PERTAMA IALAH MENUNTUT ILMU…

DENGAN ILMU KITA DAPAT MEMBEZAKAN PERKARA YANG BENAR DAN YANG SALAH… PERKARA HARAM DAN HALAL….


ISU DOA :

BERDOA UNTUK KEHANCURAN MUSUH ISLAM (KAUM KAFIR + MUNAFIK + ZALIM + FASIK) ADALAH SELARI DENGAN AL QUR’AN.

INGAT PESANAN TUN M : “SYAITAN ADALAH BN”… Syaitan adalah simbolik kepada sifat kaum yang KAFIR + MUNAFIK + ZALIM + FASIK…

Tugas Syaitan ialah mengajak manusia melakukan perkara-perkara yang bertentangan dengan hukum Islam. Mereka mencampur adukkan di antara perkara yang halal dan yang haram….

Di Malaysia amalan ini disuburkan oleh UMNO BN…. Contoh : Judi + Arak + Hiburan yang melampau (budaya jahiliyyah yang mendedah aurat) + bersalamtangan lelaki dan wanita yang sah nikah + dedah aurat + halang dakwah yang menerangkan bab Aqidah Islam + Syariat Islam + Akhlak Islam + JIHAD Islam (Berjuang tegakkan Kuasa pemerintahan Islam)…

Adalah wajar mendoakan Kekalahan UMNO BN dan memohon kepada Allah supaya PAS parti Islam dan PR menang dalam pilihan raya kali ini…

PERINGATAN !!!...

MUSLIMIN DAN MUSLIMAT…

PENCACAI UMNO BN SANGAT BENCI KEPADA TOK GURU NIK AZIZ BERDOA…

DALIL AL QUR’AN YANG MEWAJIBKAN TIAP-TIAP ORANG-ORANG MUMIMIN + MUKMINAT BERDOA KEPADA ALLAH SAHAJA.

DOA ADALAH SENJATA ORANG-ORANG MUKMIN…

BERDOA DENGAN MENGGUNAKAN AYAT-AYAT AL QUR’AN ADALAH LEBIH UTAMA.

PERINTAH ALLAH SUPAYA BERDOA.

Lihat firman Allah yang bermaksud,

“Dan Tuhan kamu berfirman: "Berdoalah kamu kepadaKu nescaya Aku perkenankan doa permohonan kamu. Sesungguhnya orang-orang yang sombong takbur daripada beribadat dan berdoa kepadaKu, akan masuk neraka Jahannam dalam keadaan hina”.
(Ghaafir 40:60)

PENGAJARAN.

DOA yang dimaksudkan oleh Allah dalam ayat diatas ialah:-

1. Mendirikan Sembahyang Fardhu … WAJIB… Sesiapa yang ingkar dengan sengaja jadi KAFIR dan tempat mereka ialah Neraka Jahannam.

2. Mendirikan sembahyang-sembahyang sunat…

3. Berdoa di luar sembahyang…

ALLAH PERINTAHKAN HANYA KEPADA ALLAH SAHAJA TEMPAT MEMOHON DAN MEMATUHI SEGALAH HUKUMNYA (KETEATAN).

Lihat surah Al Fatihah ayat : 5 - 7

Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
(Al-Faatihah 1:5)

Tunjukilah kami jalan yang lurus.
(Al-Faatihah 1:6)

Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai dan bukan pula (jalan) orang-orang yang sesat.
(Al-Faatihah 1:7)
PENGAJARAN.

Surah Al Fatihah adalah WAJIB dibaca sebanyak 17 kali sehari dalam sembahyang fardhu yang menjadi DOA kepada orang-orang yang mukmin supaya Allah tunjukkan Jalan dan Prmimpin yang baik dan supaya Allah tunjukkan juga Jalan dan Pemimpin yang di murkai (JAHAT) dan SESAT (Golongan Syaitan).
Secara mudahnya untuk kita berdepan dengan Allah pada hari MALIKIAUMIDDIN (hari pembalasan) : ..

Ingatlah pesanan Saya …” DAMPINGILAH AL QUR’AN + SUNNAH NABI MUHAMMAD SAW + ALIM ULAMAK ,,, Semoga Muslimin dan Muslimat terselamat dari kemurkaan Allah di dunia dan di akhirat.

ALLAH MENJELASKAN SIFATNYA TERHADAP ORANG-ORANG YANG BERDOA / BERSEMBAHYANG KEPADANYA.

Lihat maksud firman Allah surah Al Baqarah ayat : 186

“Dan apabila hamba-hambaKu bertanya kepadamu mengenai Aku maka (beritahu kepada mereka): sesungguhnya Aku (Allah) sentiasa hampir (kepada mereka); Aku perkenankan permohonan orang yang berdoa apabila ia berdoa kepadaKu. Maka hendaklah mereka menyahut seruanku (dengan mematuhi perintahKu), dan hendaklah mereka beriman kepadaKu supaya mereka menjadi baik serta betul”.
(Al-Baqarah 2:186)

PENGAJARAN.

Allah menjanjikan bahawa Allah sentiasa dekat dengan orang-orang yang BERDOA / mereka yang mendirikan sembahyang, Allah akan mengkabulkan segala permintaannya.

Allah menetapkan syaratnya,,, jika mahu DOA dikabulkan ialah mesti selari dengan ayat terakhir seperti di bawah,

“Maka hendaklah mereka MENYAHUT PERINTAHKU (DENGAN MEMATUHI SERUAN KU), dan hendaklah mereka BERIMAN kepadaKu supaya mereka menjadi BAIK (SOLEH) SERTA BETUL (AQIDAH ISLAM + SYARIAT ISLAM + AKHLAK ISLAM + JIHAD ISLAMNYA)”.

TOK GURU NIK AZIZ ADALAH ULAMAK DAN PEMIMPIN CONTOH IKUTA YANG MURSYID (BAIK AMALAN DAN BETUL AQIDAHNYA) KEPADA RAKYAT MALASIA…

PAS sejak ditubuhkan telah mematuhi kehendak Allah seperti yang dijelaskan dalam ayat di atas.

Justeru itu PAS saban hari semakin betambah sokongannya oleh masyarakat kerana segala amalan dan DOAnya telah mendapat keredhaan Allah.

Janji Allah “Jika kamu ingat Aku pasti Aku ingat kamu,oleh itu bersyukurlah dan janganlah kamu kufur”…(Al Baqarah ayat : 152 -153)

Allah juga berjanji “Jika kamu tolong Allah (dengar dan patuh segala perintahnya untuk sebarkan agama Islam serta beramal dengannya) pasti Aku akan tolong kamu”…(S. Muhammad ayat : 7-9)

UMNO BN telah gagal mematuhi PERINTAH ayat ini kerana mereka tolak hukum Islam dan mereka juga telah menjadikan SYAITAN yang dikenali sebagai rakan perjuangannya untuk menentang PAS yang berjuang atas dasar Islam..

Ini disahkan oleh Tun M …“SYAITAN ADALAH BN”…

Allah perintahkan kepada orang-orang yang berimansupaya jauhi SYAITAN,,, kerana SYAITAN adalah musuh kepada kamu yang nyata.

Lihat maksud Firman Allah Surah Yaa Siin ayat : 59 - 60

“Dan (sebaliknya dikatakan kepada orang-orang yang kafir): "Berpisahlah kamu pada hari ini, hai orang-orang yang berdosa, (dari bercampur gaul dengan orang-orang yang beriman)”.
(Yaa Siin 36:59)

"Bukankah Aku telah perintahkan kamu wahai anak-anak Adam, supaya kamu jangan menyembah Syaitan? Sesungguhnya ia musuh yang nyata terhadap kamu”!
(Yaa Siin 36:60)

PENGAJARAN.

Maksud ayat : 59 dan ayat : 60 surah Yaa Siin seperti di atas adalah menjadi WAJIB kita memisahkan diri kita + ahli keluarga kita + Masyaratkat kita + pemimpin kita dari bekerjasama dan menjadi penyokong dan pendokong kepada Golongan Syaitan yang telah kita kenali.

Pesanan Saya !!!... Mulai hari ini dan selama-lamanya marilah kita bersatu MENOLAK UMNO BN berdasarkan perintah Allah dalam ayat di atas.

Kesimpulannya.

Cara untuk mati dalam keadaan Islam ialah kita WAJIB terima semua yang berjenama ISLAM termasuk WAJIB terima PARTI ISLAM sebagai rakan perjuangan POLITIK.

Sifat orang-orang yang benar-benar BERIMAN + BERTAKWA ialah mereka berjuang untuk tegakkan Islam walau pun dibenci oleh bangsanya sendiri.

Nasihat saya!!!... “Bertaubatlah”… sebelum terlambat…”Sesal dahulu pendapatan dan sesal kemudian kerugian”.

SESIAPA YANG TUDUH PAS KAFIR + SESAT,,,, JIKA DIA TAK BERTAUBAT MAKA SIA-SIALAH SEGALA SYAHADAHNYA + SEMBAHYANGNYA +PUASANYA + ZAKATNYA + HAJINYA + TADARUSNYA …

DAMPINGILAH AL QUR’AN + SUNNAH NABI MUHAMMAD SAW + ALIM ULAMAK.

Hisablah diri anda ,,, keluarga anda ,,, masyarakat anda dan pemimpin anda!...

“ UNDI PAS + PR… (TOLAK BN)… BARU “SELAMAT DI DUNIA DAN DI AKHIRAT”

SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT

No comments:

Post a Comment

Please Say Or Write Something, Thank You !