welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Saturday, December 29, 2012

IKUT SUKA AKU ,, hahahah rebat lu punya bro !!

“Respirar y Disfrutar De La Vida Que Es Muy Corta”
 "Politicians are like diapers. They both need changing regularly and for the same reason" 

semua n3 ini gua rebat dari blog IKUT SUKA AKU

Bodohnya Umno Tiada Sempadan...!!!!

>> Saturday, December 29, 2012

Gambar ni Abu Nawas dapat daripada facebook individu pro UMNO. Abu Nawas ni memang suka tengok gambaq lawak tapi dalam banyak2 gambaq lawak, umnolah yang paling lawak..!!!!

Baru2 ni Umno mengaku depa pewaris kepada perjuangan Tok Janggut... tak ka lawak umno ni kah kah kah.. macam mana depa boleh mengaku depa perwaris kepada perjuangan Tok Janggut dalam keadaan depa bersama dengan British menentang perjuangan kemerdekaan kah kah kah...

Kot depa silap kot.. sebenaqnya depa nak kata umno perabih harta warisan Tok Janggut kot.. habis tanah anak cucu Tok Janggut depa jual. Hari ni umno buat lawak lagi. Cuba tengok apa yang depa tulis dalam gambaq tu.



No 1) Cina perintah Tanah Melayu selama 14 hari melalui parti Komunis Malaya. Bila masa komunis perintah Tanah Melayu. Dan yang paling lawak ialah apa kena mengena Chin Peng dengan komunis pada ketika itu.. Setiausaha Agung PKM pada ketika itu ialah Lai Tek bukannya Chin Peng. Chin Peng time tu baru umur belasan tahun. Oii Umno lain kali bodo jangan la tunjuk kat orang kah kah kah.

Lagi satu yang menghalang kemerdekaan dan menjemput British untuk menjajah semula Malaya pada ketika itu ialah Tok wan Naib Prsiden Umno yang mulut luas la ni. Dialah barua penjajah. Bila British mai balik British tubuh umno dan haramkan semua parti yang berjuang kemerdekaan pada ketika itu. Semua pejuang kena tangkap kecuali Umno.

Dan lagi satu nak cerita kat orang Umno kalau Presiden Umno pertama yang menjadi talibarut penjajah tidak menghalang kemerdekaan pada ketika itu Chin Peng lansung tidak tersenarai namanya melainkan hanya 2 nama iaitu DR Burhanudin atau Ibrahim Yaakop.

No 2) PAP atau cina melalui Lee Kuan Yew perintah Singapura. kah kah kah..ini lagi bodoh punya fakta. sapa yang kasi Singapura? Mana ada kena mengena dengan pilihanraya. Baca la buku oii. Siapa yang paling jahat masa tu? Lee Kuan Yew atau Jaafar Albar?

No 3) Cina perintah P.Pinang melalui DAP.. kah kah kah kah.. bila masa pulak melayu perintah Pulau Pinang? Sapa yang jual Pulau Pinang kat British..????.. Umno lu memang lawak lebih lawak dari Jambu dan Sepah Maharaja Lawak kah kah kah.

No 4) Ini adalah kenyataan yang paling lawak. (NEGARA KRISTIAN MATLAMAT KAMI) Kah kah kah.. empat2 orang cina kat atas tu tak dak sorang pun agama kristian kah kah kah kah. Kata la cina kat atas tu nak jadikan Malaysia ni negara Budha ok la jugak walaupun tak dak sapa nak percaya kah kah kah.

Lagi satu umno dan Pas kata komunis tak percaya agama. Macam mana pulak tiba2 kata Chin Peng nak jadikan Malaysia negara Kristian kah kah kah..

Oiii... lembu2  Umno dan sekutunya yang benggong. Aku nak mintak tolong sangat2 kat hangpa semua.. bacalah buku... bacalah buku..bacalah buku.. jangan dok pikiaq pakai dalil penjajah saja kah kah kah.

Adoii umno hangpa betui2 lawak.. bukan raja lawak... bukan juga maharaja lawak tapi hangpa semua Duli Yang Maharaja lawak kah kah kah...

Kesimpulannya..., jangan MALAS BERFIKIR macam Lembu2 Umno.... OK..

No comments:

Post a Comment

Please Say Or Write Something, Thank You !

Post a Comment