welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Tuesday, December 6, 2011

The black bastard from Negeria.. im not rasist but LOL

undi lah pas , pkr atau dap
“Respirar y Disfrutar De La Vida Que Es Muy Corta”
"Politicians are like diapers. They both need changing regularly and for the same reason"


Mat Niger Mat Bangla Mat Indon Mamak berkata... [gua amik dari blog TUKAR TIUB]

Menurut Lebai Google, ramai Nigerian scammers sekarang beroperasi dari Malaysia sebab kebanyakan laman web Amerika telah block IP address dari Nigeria. Sekarang mereka terpaksa beroperasi di Ghana, Ivory Coast, dan Malaysia. Kalau kemasukan Mat Niger tidak dipantau, pada masa akan datang, rakyat Malaysia tidak akan dapat melawat laman-laman web dari Amerika. Mat Niger Scammer ini selalu menipu orang kat laman web cari jodoh. Sila tanya lebai Google tentang Nigerian Scammers kat dating websites. Jadi kalau Mat Niger dibiar beroperasi kat Malaysia, maka pada masa hadapan, rakyat Malaysia tidak boleh lagi mencari jodoh di laman web cari jodoh Amerika. Terpaksa rakyat Malaysia berkahwin dengan Minah Niger dan Mat Niger. KAHKAHAKAHKAH... Jangan ketawa!!! Ini serius dan benar. Saya tak bergurau. Semasa saya duduk kat Coffee Beans, telah banyak kali saya duduk bersebelahan dengan Mat Niger yang sedang cuba nak menipu orang tempatan dengan Nigerian Scam mereka. Landscape Malaysia pada masa akan datang: Cukong & orang Cina sudah tiada lagi di Malaysia sebab dihalau oleh UMNO (Kalau tak suka boleh KELUAR!!!!) Tempat mereka akan diganti dengan Mat Niger & Minah Niger. Jadi orang-orang Melayu yang suka makan suap, tidak akan dapat lagi merasa lendir China Dolls yang kulitnya gebu, licin, & putih melepak kerana tempat mereka akan diganti oleh Minah Niger yang kulitnya hitam kilat metallic dan hitam pekat macam Kopi O. Setiap hari, kita dapat membaca bagaimana rakyat Nigeria selalu bunuh membunuh kerana berlainan agama. Adakah kita mahu mengimport budaya ganas Nigeria? Sekarang kita bimbang dengan si Mamak yang rasis & menyamar jadi Melayu. Pada masa hadapan, Mat Niger akan diiktiraf sebagai Melayu sebab menurut perlembagaan Malaysia, sesiapa yang bercakap bahasa Melayu, turut budaya Melayu, dan beragama Islam adalah Melayu. Kad Pengenalan telah diberi kepada Mat Niger & Mat Bangla. Jadi pada masa yang akan datang Mat Niger akan jadi ketua Pemuda UMNO Selangor.

No comments:

Post a Comment

Please Say Or Write Something, Thank You !