welcome

 

 

Selamat Datang Ke Bintongan

DIMANA MELAYU BANGGANG DI SITU UMNO MENANG

 

 

 

Ni Pengikut Gua

Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world

zwani.com myspace graphic comments



Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in, while Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.
Malaysia is among the most friendly and hospitable places in the world to work and live in. In addition, the country's tropical climate with its uniform temperatures allows light, comfortable clothing throughout the year.
Expatriates and their families will enjoy a safe and comfortable living environment with 21st century amenities, good healthcare and medical facilities, excellent educational institutions, and world-class recreational and sports facilities - at costs much lower than in their own countries.
One of the country's most distinctive features is its rich diversity of cultures, a heritage derived from its racial mix of some of the world's oldest civilisations - Malay, Chinese and Indian. This potpourri of race and culture has enabled Malaysians to speak at least two, and even three, languages - Malay (the national language), English, and their own mother tongue. Living in such a cosmopolitan environment, Malaysians are warm, friendly people who easily accept foreigners into their circle of friends.


StarBug

HATE


Berkicauan

Monday, May 20, 2013

Thank u bro rembat tampa izin dari....


Gua Rembat N3 ni dari Blog ISA  Thank u bro rembat tampa izin dari....


Berang dengan tulisan Azran, pemangku presiden PERKASA - Abdul Rahman Bakar dalam laporan Utusan berkata eksekutif tersebut  “angkuh” kerana lupa bahawa beliau mungkin tidak mampu berada di kedudukan tersebut tanpa “kuasa Melayu yang diperjuang Utusan Malaysia”.

"Tidakkah Azran terfikir lesen yang dikeluarkan kerajaan kepada Air Asia adalah kerana pada peringkat awalnya syarikat penerbangan itu dimiliki orang Melayu?

 Bodohnya.... setaraf Presidennya... hahahaha..

"Dia menuduh kerana fikiran sempit Perkasa menyebabkan orang Melayu ketinggalan, tetapi tidakkah dia tahu dengan kuasa politik di tangan orang Melayu sahaja segala agenda dan kepentingan Melayu dapat direalisasikan sehingga kita mampu memiliki syarikat penerbangan yang sama sekali tidak terfikir boleh berlaku?," kata Abdul Rahman seperti dipetik Utusan.
Gua rasa malaun perkosa kat atas tu wayar dalam kepala otak dia berserabut teramat beb... bangang dan bodohnya melantun2 sangat... hahahaha....!!!!

Cakap berdegar2 pasal melayu..., kononnya syarikat penerbangan Air Asia tu pada awalnya milik orang Melayu... tapi kenapa puak2 umno/perkasa tak tolong pertahankan syarikat tu daripada jatuh kepada tangan orang bukan melayu... bodoh piang punya melayu perkasa nih... hahaha...!!!!

Persoalannya sekarang... melayu manakah yang pada mulanya memiliki Air Asia sehingga jatuh ke tangan Tony Fernandez...???? Ini salah satu contoh bagaimana "Melayu memperbodohkan Melayu"... hahahaha...!!!!

Asal tak sokong kehendak diorang... dituduhnya tak kenang jasa, angkuh, tsunami cina, bongkak laaa... lupa asal usul laaa... dan pelbagai lagi, paling bangang sekali yang sekarang nih berstatus Menteri KDN... hahahahaa...!!!!

Nak tolong melayu la konon... hehehehe... weiii... melayu perkasa/umno/bn laknatullah sekalian..., khususnya malaun perkasa dalam gambar kat atas tuuuu.... kalau betul nak tolong melayu, lu tolong perjuangkan dengan mendesak pemimpin2 umno laknatullah supaya perjelaskan kepada orang2 melayu ke mana lesapnya "Saham Bumiputra RM52 Billions"...???? Buat Presiden umno laknatullah... lu memang menjengkelkan beb....!!!!

Zahid Hamidi pulak.... lu kalau tak tau nak hormati suara demokrasi rakyat Malaysia, lu boleh berambus dari Malaysia.... negara ni pun takda cop geran atas nama keturunan mak bapak lu.... pundek haramjadah punya menteri... gua ingatkan cerdik rupanya masih dengan mentaliti beruk hutan. Macam nih punya mentaliti pun layak jadi Menteri... bodoh betul orang yang melantik malaun nih jadi Menteri beb...!!!! Lebih baeeekkkkk... lu sendiri pun koma beb....!!!!

Kepada pemimpin2 dan melayu2 Perkasa/umno laknatullah... lu orang kalau tak tau menghormati Perlembagaan Negara yang bersetuju dan menerima kaum lain sebagai warganegara Malaysia serta mengiktiraf Malaysia sebagai negara majmuk.... lu orang tak layak tinggal di Malaysia laaaaa.... pi la berambus keluar dari Malaysia cari tempat lain yang lu orang boleh buat negara majoriti kaum melayu jer.... perjuangkan sangat la melayu yang lu orang sanjung sangat tuuuu....!!!!

Selama ini Perkasa/umno laknatullah tolong sangat laaa... orang2 melayu... hahahahaha... khakkkk... ptuuuiiii.... bertepek2 ke muka pemimpin2 yang melalak perjuangkan nasib orang2 melayu selama ini...

1) Ramai bebudak yang merempit bangsa apa beb...????
2) Ramai yang berpengkalan di Pusat Serenti bangsa apa beb...????
3) Ramai yang buang anak dan bermasalah dengan gejala sosial... bangsa apa beb...????
4) Ramai yang duduk di rumah2 Flat/PPR dan apa saja laaa... bangsa apa beb...????
5) Ramai yang bergelandangan... tak berumah... bangsa apa beb...????
6) Ramai... ramai... ramai.... dan ramai lagi... bangsa apa yang tinggal dalam pondok buruk, minum air parit, anak2 tak bersekolah dan dan dan.... macam2 lagi... itu semua bangsa apa beb...????

oopppsssss.... sorry... senarai yang gua bagi kat atas jawapannya bangsa cina. india dan lain2... bangsa melayu sekarang nih dah jadi bangsa kelas pertama yang menduduki hieraki tertinggi di Malaysia atas hasil perjuangan Perkasa dan umno laknatullah selama ini.... hahahaha...

Itulah jadinya apabila mulut2 longkang melayu yang bodoh cuba untuk membodohkan bangsa sendiri.... hahahaha....!!!!

Yang gua sangat pelik wal ajaib beb... apabila ada sorang bekas menteri melayu sebelum ini dengan rela hati bersetuju memberikan 40% daripada tanah Melayu di Kampung Baru kepada orang bukan Melayu, walaupun tanpa diminta atau didesak oleh sesiapa. Adusssssss.... sedih aaaarrrr... dengan melayu2 berstatus pemimpin nih...!!!!

Anehnya..., umno laknatullah yang kononnya parti terbesar orang Melayu langsung tidak bersuara beb.... Perkosa...???? lu orang jangan tanya aarrrr.... memang tak boleh diharap langsung... setakat melalak macam kat atas tu boleh laaaa.... muakakakakaaa....!!!!

Itu statistik tahun 2008 beb... iaitu 5 tahun yang lalu..., lu orang agak2 laaaa... sehingga ke hari ini di bawah keraaaajaan bn/umno laknatullah... angka yang dalam bulatan merah tu... berubah atau tidak...??? atau sudah berubah kedudukannya di bahagian tengah (RM4,435).... hahahaha....!!!! Selagi tak dapat jawapannya jangan berhenti hantuk kepala kat dinding ok....!!!!

Dengan bukti macam tu sekalipun... melayu2 umno/perkasa laknatullah masih tak boleh nak berfikir... hahahaha... lebih baik lu orang pi dok dalam hutan jelah....!!!!

Kesimpulan gua mudah jer.... "Bangga Sangat Laaa... Jadi Melayu yang percayakan mulut2 longkang malaun2 kat atas tu.... dah bertahun2 kena tipu oleh Perkasa serta umno laknatullah selama ini... masih tak boleh nak berfikir, lebih baik jadi bodoh seperti umno daripada jadi lembu kondominium".... muakakakakaaaaa....!!!!
Laundry is the only thing that should be separated by color. ~Author Unknown~

No comments:

Post a Comment

Please Say Or Write Something, Thank You !